سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

طرز تهیه خامه کیک

طرز تهیه خامه کیک

طرز تهیه خامه کیک , طرز تهیه خامه کیک با خامه صبحانه , طرز تهیه خامه کیک با سفیده تخمه مرغ , طرز تهیه خامه کیک با پودر خامه 

پوشاندن خامه بر روی تمام سطح و یا فقط قسمتی از کیک، و استفاده از شکلات آب شده و میوه هایی نظیر پرتقال، آلبالو، توت فرنگی، شاتوت و … کیکی را که خودتان در منزل تهیه کردید به زیبایی تزیین نمایید. در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم درباره دستور و طرز تهیه خامه کیک تولد با خامه صبحانه و پودر خامه و سفیده تخمه مرغ بدون همزن برقی در دسته آشپزی برای شما صحبت کنیم . در ادامه با ما همراه باشید .

مواد لازم برای طرز تهیه خامه کیک تولد

سفیده تخم مرغ : ۳ عدد

شکر سفید : ۳/۴ فنجان

عصاره وانیل : ۱ قاشق چایخوری

نمک : سر قاشق چایخوری

آب : ۱/۳ فنجان

طرز تهیه خامه کیک تولد

در ظرف مناسب و مقاوم در برابر حرارت سفیده تخم مرغ را مقداری زده تا یکدست شوند. سپس شکر، نمک، آب را به آن اضافه کنید. و آن را بر روی قابلمه آب در حال جوش بگذارید و مرتب هم بزنید تا شکر در دیگر مواد حل شود. حدودا ۳ دقیقه این کار زمان صرف می کند.حال مواد را در کاسه ای بزرگ ریخته و با همزن برقی حدود ۳ دقیقه با دور متوسط مواد را بزنید تا سفت و براق شود و به خوبی فرم بگیرد.سرعت همزن را کمتر کرده و عصاره وانیل را به مواد اضافه کنید. خامه قنادی آماده است و بالافاصله آن را برای تزیین کیک استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.