سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

چطور برای دقایقی از دندان‌درد خلاص شویم؟

چطور برای دقایقی از دندان‌درد خلاص شویم؟

دندان‌درد,بیماری دندان‌درد,دندان‌درد در بارداری,علائم دندان‌درد,درمان دندان‌درد,درمان دندان‌درد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان دندان‌درد,دندان‌درد را چگونه درمان کنیم,دندان‌درد در کودکان,دندان‌درد در بزرگسالان,دندان‌درد در نوزادان,دندان‌درد در بهار,دندان‌درد در تابستان,دندان‌درد در پاییز,دندان‌درد در زمستان,آشنایی با دندان‌درد,همه چیز در مورد دندان‌درد,دندان‌درد واگیردار است,دندان‌درد و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان دندان‌درد
دندان درد, درد دندان, عصب دندان, پوسیدگی دندان

دندان درد  با وجود آنکه داروهای پیشرفته زیادی برای آسان کردن این درد تولید شده است به راحتی قابل تحمل نیست.

به گزارش بی اس ام اس اما زمانی که برای اولین لحظات با درد دندان مواجه می شوید، معمولا درد شما را خیس عرق می کند.دندان درد ها انواع گوناگون دارند. شما مایع سرد یا گرمی می خورید و ناگهان از درد منقلب می‌شوید یا حتی شیرینی ها شما را برای لحظاتی دچار دندان درد می کنند. برخی از مردم هم به خاطر مشکلات سینوسشان دندان درد می گیرند و آن زمانی است که تنها دندان های بالای آنان درد می گیرد.ساییده شدن دندان هم گاهی اوقات شما را به دندان درد می اندازد که در این صورت معمولا حساس شدن دندان برایتان مشکل ساز شده و باعث درد می شود.برخی از انواع این دردها احتیاج به رسیدگی فوری دارند. دردهایی که شما را نیمه های شب از خواب بیدار می کنند و یا حتی کارایی روزانه شما را در طول روز به حد صفر می رسانند آن دسته از مشکلاتی هستند که باعث می‌شوند شما سریعا با دکترتان تماس بگیرید و تقاضای کمک کنید که معمولا ممکن است حتی به خاطر رسیدن چرک به عصب دندان رخ داده باشد.قبل از آنکه به مطب دکتر برسیداما قبل از آنکه شما بتوانید خود را به مطب دکترتان برسانید تا کمکی به شما بکند چه خواهید کرد؟از شدت درد فریاد می زنید یا اینکه گریه می کنید و احساس می کنید روز بعدی برای زندگیتان وجود ندارد. آرام باشید، چند راه برای آرام کردن دردتان تا رسیدن به دکتر به شما پیشنهاد می کنیم:

دندان درد, درد دندان, عصب دندان, پوسیدگی دندان

– دو قرص ایپوبروفن با هم بخورید. در میان مسکن های قوی این دارو برای دندان مناسب تر است.- از اسپری های بی حسی استفاده کنید. آنها می توانند برای مدتی روی اعصاب دندانتان تاثیر بگذارند تا بتوانید خود را به دکتر برسانید. آنها در داروخانه ها در دسترس شما هستند- کمپرس یخ بگذارید. روی گونه خود مقداری یخ که داخل یک کیسه است بگذارید، کمک‌تان می کند.- نگه داشتن آب یخ در دهانتان ممکن است کمکتان کند اما اگر می بینید باعث درد بیشتر و حساس شدن دردتان می شود از آن صرفنظر کنید- سرتان را بالا نگه دارید. با اینکار از فشار وارده به دندانتان کاسته می شود.- دهانتان را بشویید. گاهی اوقات گیر کردن غذا بین دندانهایتان می تواند به اندازه خرابی دندان دردناک واقع شود.-  به هیچ عنوان سرد، گرم و یا شیرینی ها را وارد دهانتان نکنید- با تکه ای از آدامس دندانتان را بپوشانید.

به شدت دوری کنید هیچ کمکی به شما نمی‌کنند:

– آسپرین را روی دندانتان نگذارید. اگر می خواهید حالتان بهتر شود آن را با آب بخورید. گذاشتن آن روی لثه می تواند آنرا زخم کند که خوب شدن آن 3 یا 4 روز طول می کشد.- اگر درد از بین رفت شما خوب نشده اید. تصور نکنید با قطع شدن درد مشکل از میان رفته است. آن را جدی بگیرید و سریعا به دکتر مراجعه کنید.

منبع:hamshahrionline.ir

چطور برای دقایقی از دندان‌درد خلاص شویم؟

سرطان سینه

سرطان سینه

سرطان سینه,بیماری سرطان سینه,سرطان سینه در بارداری,علائم سرطان سینه,درمان سرطان سینه,درمان سرطان سینه با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرطان سینه,سرطان سینه را چگونه درمان کنیم,سرطان سینه در کودکان,سرطان سینه در بزرگسالان,سرطان سینه در نوزادان,سرطان سینه در بهار,سرطان سینه در تابستان,سرطان سینه در پاییز,سرطان سینه در زمستان,آشنایی با سرطان سینه,همه چیز در مورد سرطان سینه,سرطان سینه واگیردار است,سرطان سینه و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان سرطان سینه

سرطان سینه,علائم سرطان سینه,نشانه های سرطان سینه,عوامل سرطان سینه

سرطان سینه چیست؟

به گزارش بی اس ام اس سرطان سینه، رشد مهار نشده‌ی سلولهای غیر طبیعی است که در نواحی مختلف سینه ایجاد می شود. سرطان سینه ممکن است در بافتهای مختلف سینه مانند مجاری‌ای که شیر را انتقال می‌دهند، در بافت تولید کننده‌ی شیر و در بافت غیر غددی رخ دهد.  سرطان سینه پس از سرطان پوست دومین سرطان شایع در زنان است. هر ساله تعداد زیادی از مبتلایان به سرطان سینه تشخیص داده می‌شوند و تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند. خطر ابتلا به سرطان سینه با افزایش سن بیشتر می شود.  در حدود سه چهارم از موارد بیماری سرطان سینه در زنان بالای 50 سال ایجاد می شود.  

به جز سن سایر عوامل خطر شامل این موارد هستند:

 سابقه‌ی فامیلی سرطان سینه

 سابقه‌ی قبلی ابتلا به سرطان سینه و یا برخی موارد غیر طبیعی دیگر در بافت سینه

 افزایش مواجهه زنان با هورمون استروژن که در شرایط زیر رخ می دهد:

بروز اولین دوره‌ی قاعدگی قبل از 13 سالگی. یائسگی بعد از 51 سالگی. استفاده از درمان جایگزینی هورمون با استروژن. افرادی که در طول زندگی باردار نشده‌اند و یا اولین بارداری آنها بعد از 30 سالگی بوده است. اضافه وزن و چاقی خصوصاً بعد از یائسگی. مصرف الکل نیز از عوامل ابتلا به سرطان سینه است. زندگی بی تحرک و فعالیت بدنی کم از عوامل دیگر ابتلا به سرطان سینه استاگرچه این بیماری سرطان سینه در زنان بسیار شایع‌تر است اما در مردان نیز روی می‌دهد.

علائم سرطان سینه:

علائم سرطان سینه شامل این موارد هستند: وجود توده و یا افزایش ضخامت در سینه و یا ناحیه‌ی زیر بغل، ترشح شفاف یا خونی از سینه، پوسته‌ریزی در نوک سینه، فرو رفتن نوک سینه به داخل، قرمزی و یا تورم سینه، فرو رفتگی پوست سینه که در آن پوست، حالتی شبیه به پوست پرتقال پیدا می کند. وقوع تغییر شکل سینه که موجب متفاوت شدن آن با سینه‌ی دیگر شود.   زخم در پوست سینه که بهبود پیدا نکند ،از علائم دیگر سرطان سینه است.

تشخیص سرطان سینه:

تشخیص سرطان سینه-پزشک شما در باره‌ی عواملی که خطر بروز سرطان سینه را افزایش می دهد سوال می کند.  مخصوصاً اگر سابقه‌ی فامیلی بیماری سرطان سینه وجود داشته‌باشد. سوالاتی نظیر:احساس توده یا افزایش ضخامت در سینه، تو رفتگی نوک سینه و یا ترشح از نوک سینه، تورم و یا تغییر در شکل ظاهری سینه،  قرمزی یا فرو رفتگی پوست سینه و بزرگ شدن غدد لنفاوی زیر بغل.اگر در معاینات توده‌ای یافت شود و یا در عکسهای رادیولوژی بافت غیر طبیعی وجود داشته‌باشد پزشک شما ارزیابی بیشتر را برای بررسی سرطان سینه احتمالی توصیه خواهد کرد.در برخی موارد قدم بعدی بررسی سونوگرافی است تا قوام توده را مشخص کند.  سونوگرافی نشان می‌دهد که توده یک بافت توپر و سفت است و یا اینکه یک کیست پر از مایع و غیر سرطانی است.

سرطان سینه,علائم سرطان سینه,نشانه های سرطان سینه,عوامل سرطان سینه

سرطان سینه

 اگر توده سفت باشد پزشک نمونه‌برداری را توصیه می کند. این به این معنی است که بافت غیر طبیعی برای بررسی آزمایشگاهی فرستاده می‌شود.ممکن است بدون انجام سونوگرافی نمونه برداری انجام شود. ممکن است از توده نمونه‌برداری شود و یا کل توده برای بررسی آزمایشگاهی فرستاده شود. نمونه‌برداری وجود سرطان سینه را اثبات می‌کند.  

دوره‌ی بیماری سرطان سینه:

سرطان سینه تا زمانی که درمان نشود رشد می‌کند و منتشر می‌شود.

پیشگیری از سرطان سینه:

پیشگیری از سرطان سینه-اگرچه این اقدامات مصون ماندن ازسرطان سینه را تضمین نمی‌کنند اما به پیشگیری از آن کمک می‌کنند.سیگار نکشید وزن خود را در حد طبیعی و مناسب حفظ کنید برای پیشگیری از سرطان سینه مرتب ورزش کنید. مصرف الکل را محدود کنید.   برای پیشگیری از سرطان سینه ،رژیم غذایی سالمی داشته باشید که حاوی مقادیر زیادی از سبزیجاتی مانند کلم بروکلی،  کلم و گل کلم باشد. در حال حاضر توصیه سازمانهای تحقیقاتی- بهداشتی بیانگر تشویق افراد به انجام معاینه فردی و یا عدم انجام آن نیست.  اما اگر سن شما زیر 40 سال است هر سه سال یک بار و در صورتی که بالای 40 سال دارید هر ساله باید توسط پزشک معاینه شوید.   بررسی رادیوگرافی سینه یا ماموگرافی را به صورت مرتب انجام دهید.  ماموگرام می‌تواند سرطان سینه را 5-2 سال پیش از اینکه تبدیل به یک توده‌ی قابل لمس شود نشان دهد. اگرچه بر سر تناوب انجام ماموگرافی‌ها اختلاف نظر وجود دارد، اما بسیاری از متخصصان همچنان توصیه می‌کنند که زنان بالای 40 سال سالیانه یک ماموگرافی انجام دهند.   محققان اختلال در برخی ژنها را در بروز سرطان سینه‌ی ارثی موثر می‌دانند و زنانی که سابقه‌ی فامیلی بروز بیماری را دارند باید مشاوره‌ی ژنتیکی داشته‌باشند.

سرطان سینه,علائم سرطان سینه,نشانه های سرطان سینه,عوامل سرطان سینه

درمان سرطان سینه:

درمان سرطان سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است درمان جراحی به صورت برداشتن جزئی تا کامل سینه انجام شود و درمانهای مکمل مانند درمان دارویی، درمان هورمونی، شیمی درمانی و رادیوتراپی انجام گیرند…/ سیمرغ

سرطان سینه

حمام و روشهای صحیح حمام کردن

حمام و روشهای صحیح حمام کردن

خواص حمام کردن,فواید حمام کردن,حمام کردن درمانی,خاصیت حمام کردن,خواص حمام کردن درمانی,خواص حمام کردن برای پوست,خواص حمام کردن برای مو,خواص حمام کردن برای جوانی,خواص حمام کردن برای بارداری,خواص خوردن حمام کردن,فواید حمام کردن خام,فواید حمام کردن پخته

حمام و روشهای صحیح حمام کردن

روشهای صحیح حمام کردن

به گزارش بی اس ام اس روشهای صحیح حمام کردن : «استحمام» همانند بسیاری از کارهایی که در طول شبانه‌روز انجام می‌دهیم، دارای آدابی مخصوص به خود است که عدم رعایت آنها می‌تواند مشکلاتی را برای فرد فراهم کند، این موضوع تا حدی اهمیت دارد که حتی در دین اسلام نیز توصیه‌های فراوانی برای آن شده است.کشور گرم و خشک ایران در این موقع از سال شاهد گرمای گسترده‌ای است و افراد برای حفظ نظافت بیشتر و حتی جلوگیری از گرمازدگی، بیش از سایر روزها از دوش و حمام استفاده می‌کنند، ولی آیا همه ما استحمامی اصولی و درست داریم؟حمام و دوش آب سرد فقط برای نظافت نیست و برای تامین زیبایی و بهداشت امری ضروری است.بهتر است در بدو ورود به حمام، بتدریج زیر دوش رفت تا تغییراتی در جریان خون ایجاد نشودو حرارت متوسط آب بین 34 تا 37 درجه باشد.به گفته این پزشک عمومی، آبهای نیم‌گرم (30 درجه) مسکنی برای بی‌خوابی‌اند، در حالی که آب‌های گرم (38‌درجه) برای پاک کردن پوست چرب بسیار مناسب‌اند، چون چربی را کاملا حل کرده و پوست را پاک می‌کنند، ولی نباید فراموش کرد که این درجه از آب برای بیماران فشار خونی و قلبی بسیار مضر است.

ساعت حمام

ساعت حمام : سیر یا گرسنه بودن، سرد یا گرم بودن آب، روز یا شب بودن زمان استحمام همه از مواردی است که فرد باید هنگام استحمام مد نظر بگیرد، به عنوان مثال یک حمام با درجه گرمای 27 تا 30 درجه برای شخصی که صبح به سختی از خواب بیدار می‌شود و به محل کارش می‌رود، می‌تواند مفرح و نشاط‌آور باشد، ولی اگر خسته و بی‌رمق از محل کار خود مراجعت کرده‌‌اید، بهترین استحمام می‌تواند دوش نیمه گرم باشد تا خستگی از تنتان بیرون برود.دکتر حریرچی با اشاره به این که دوش نیمه گرم قبل از خواب می‌تواند به داشتن یک خواب خوب کمک کند،‌ می‌افزاید: بهتر است افرادی که دچار لرز و اختلالات دستگاه تنفسی‌اند، استحمام کوتاهی داشته باشند.افراد می‌توانند بیش از روزی یک مرتبه نیز استحمام داشته باشند، ولی نباید این مساله را از یاد ببرند که آب گرم می‌تواند نسوج بدن را نرم و شخص را خسته کند.

حمام و روشهای صحیح حمام کردن

فواید حمام با آب سرد

فواید حمام با آب سرد : برخی به حمام کردن با آب سرد علاقه دارند و اغلب در فصل تابستان از این نوع استحمام استفاده می‌کنند. به گفته دکتر حریرچی زمان این نوع استحمام نباید از 5 دقیقه تجاوز کند، چراکه استحمام با آب سرد (25 درجه) می‌تواند اثرات تحریک‌کننده‌ای در اعصاب و عضلات داشته باشد و حرارت بدن را افزایش دهد، ولی در این حین برخی به استحمام با آب نیمه‌گرم (33 تا 35 درجه) علاقه دارند که زمان آن نباید از 15 دقیقه تجاوز کند، چون ممکن است سبب خشکی پوست شود و در عین حال دسته‌ای که علاقه به استحمام با آب گرم (35 تا 41 درجه) دارند، نیز نباید بیشتر از 15 دقیقه در زیر آب باشند، چون پس از گذشت این مدت سستی و رخوت سراغ فرد خواهد آمد که تندی نبض، تنفس و افزایش گرمای بدن را در پی خواهد داشت.

توصیه‌های گرمابه‌ای

توصیه‌های گرمابه‌ای :بهتر است افراد بعد از هضم غذا با معده‌ای سبک به حمام بروند و از استحمام با معده سنگین بپرهیزند، چون استحمام در این شرایط باعث فساد غذا می‌شود. وی درخصوص استحمام ناشتا اظهار می‌کند: بسیاری عادت دارند پس از بلند شدن از رختخواب دوش بگیرند، که اغلب این عادت اشتباه، باعث ضعف آنها می‌شود، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به حمام با میل کردن مقداری عسل از این حالت (ناشتایی) خارج شوند.بهتر است قبل از خروج از حمام کمتر از یک دقیقه آب سرد را از مچ به پایین پا ریخت و پس از استحمام بلافاصله اقدام به فعالیت نکرده و مدتی را نشست و استراحت کرد.

منبع:irannaz.com

حمام و روشهای صحیح حمام کردن

10 باور غلط در مورد سرماخوردگی

10 باور غلط در مورد سرماخوردگی

سرماخوردگی,بیماری سرماخوردگی,سرماخوردگی در بارداری,علائم سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی,درمان سرماخوردگی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان سرماخوردگی,سرماخوردگی را چگونه درمان کنیم,سرماخوردگی در کودکان,سرماخوردگی در بزرگسالان,سرماخوردگی در نوزادان,سرماخوردگی در بهار,سرماخوردگی در تابستان,سرماخوردگی در پاییز,سرماخوردگی در زمستان,آشنایی با سرماخوردگی,همه چیز در مورد سرماخوردگی,سرماخوردگی واگیردار است,سرماخوردگی و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان سرماخوردگی

10 باور غلط در مورد سرماخوردگی

به گزارش بی اس ام اس سرما در راه است و به همراه آن هم افسانه های مختلف در مورد سرماخوردگی می آیند. همگی ما از کودکی با دیدگاه های مختلفی در مورد سرما خوردگی بزرگ شده ایم که همه ی آنها هم حقیقت ندارند. لیست ذیل سعی دارد شایعه هایی را که در مورد سرماخوردگی و آنفولانزا وجود دارند به ما بشناساند تا در آینده بهتر با آنها مقابله کنیم.1. بیماری را با عرق کردن از بدن بیرون کنیم .مطمئناً همه ی ما در موقع سرما خوردگی خودمان را با چند پتو پوشانده ایم تا عرق کنیم و به این ترتیب بیماری را از بدن خارج کنیم. این کار اصلاً برای رهایی از شر بیماری موءثر نیست و تنها مزیت این کار آن است که چون احساس گرما می کنید، باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.2. خطر ابتلا به آنفولانزا از طریق واکسنبعضی از مردم فکر می کنند که بعد از تزریق واکسن آنفولانزا به این بیماری مبتلا می شوند؛ این موضوع اصلاً حقیقت ندارد و از آنجا نشأت می گیرد که مردم فکر می کنند واکسن آنفولانزا حاوی ویروس ضعیف شده ی این بیماری است. واکسن آنفولانزا در واقع حاوی اجزایی از ویروس این بیماری است و ویروس کامل را در خود ندارد و بنابر این نمی تواند باعث بیماری شود.3. سیستم دفاعی ضعیفاگر سیستم دفاعی بدن شما به دلیل سایر بیماری ها ضعیف شده باشد به این معنی نیست که در معرض ابتلا به سرما خوردگی هستید. تحقیقات نشان داده اند که افراد سالم و بیمار به یک اندازه در معرض ابتلا به سرماخوردگی هستند. جالب تر اینکه در همین تحقیق 95 درصد از افرادی که ویروس سرماخوردگی مستقیماً به بینی آنها تزریق شده بود ناقل این بیماری بودند اما تنها 75 درصد از آنها علائم بیماری را از خود بروز دادند و به سرما خوردگی مبتلا شدند.4. ویتامین Cاینکه می گویند مصرف زیاد ویتامین C باعث درمان سرماخوردگی می شود تنها یک افسانه است. با وجودی که استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی مفید است اما هیچ تأثیری بر ویروس سرماخوردگی ندارند. وقتی به این ویروس مبتلا می شوید بهتر است از داروهای مسکن استفاده نمایید و صبر کنید تا ویروس از بدنتان خارج شود.5. سرماخوردگی زمستانی شایعه ای که در این باره وجود دارد این است که افراد بیشتر در طول زمستان به سرماخوردگی مبتلا می شوند اما واقعیت این است که این اتفاق بیشتر در فصل های بهار و پاییز می افتد و نه در زمستان. دلیل این مسئله آن است که ویروس سرماخوردگی در بهار و پاییز فعال می شود ولی در زمستان غیر فعال و خوابیده است.6. نباید شیر بنوشیدبسیاری از مردم فکر می کنند که در زمان سرما خوردگی نباید شیر نوشید چون باعث تولید مایع مخاطی بیشتری می شود. این تفکر اشتباه است و شیر باعث تولید بیشتر مخاط نمی شود. شما می توانید هر قدر مایلید شیر بنوشید و هیچ تأثیری بر سر ماخوردگی تان نخواهد داشت.7. بوسیدن بیمار سرماخوردهحتماً شنیده اید که می گویند نباید فرد مبتلا به سرماخوردگی راببوسید چون باعث می شود که بیماری به شما هم منتقل شود. واقعیت این است که مقدار ویروسی که در دهان و بر روی لب های فرد بیمار وجود دارد بسیار ناچیز است و نمی تواند شمارا بیمار کند. اما باید نگران ترشحات بینی باشید چون سرما خوردگی مطمئناً از این طریق منتقل می شود.

10 باور غلط در مورد سرماخوردگی

8. سرما باعث سرماخوردگی می شود حتماً شما هم از بزرگتر ها شنیده اید که می گویند با لباس یا موی خیس از خانه خارج نشوید و یا حتماً خود را با لباس گرم بپوشانید چون سرما می خورید. در واقع در بیماری سرماخوردگی دمای بدن فرد یا دمای محیط هیچ تأثیری ندارد. وقتی ویروس سرماخوردگی به بدن شما منتقل شود به این بیماری مبتلا می شوید و فرقی نمی کند که احساس سرما کنید یا گرما و یا خشک باشید یا خیس.9. نباید علائم سرماخوردگی را درمان کرد .بسیاری بر این باورند که علائم سرماخوردگی مثل سرفه، آبریزش بینی وغیره برای این بوجود آمده اند که بیماری ما را زودتر بهبود بخشند بنابراین نباید از دارو برای رفع این علائم استفاده کرد. اما واقعیت این است که این علائم نه تنها در کوتاه شدن دوره ی بیماری نقشی ندارند بلکه باعث می شوند بیماری به سایر افراد هم منتقل شود. بنابراین استفاده از داروهای مسکن و ضد سرماخوردگی علاوه بر اینکه تحمل بیماری را راحت تر می کنند، از انتشار آن هم جلوگیری می نمایند.10.در زمان تب نباید غذا خوردمی گویند فردی که سرما خورده است در زمان تب نباید غذا بخورد امااین حرف کاملاً اشتباه است. خوردن غذا هیچ تأثیر منفی ای بر روی بدن ندارد؛ خصوصاً زمانی که بیمار هستید. در واقع عکس این مسئله درست است. خوردن غذا باعث می شود بدن سوخت کافی برای مقابله با بیماری را داشته باشد پس وقتی بیمار می شوید غذای سالم و به اندازه ی کافی بخورید. برای مثال سوپ مرغ شروع خوبی خواهد بود.

منبع:iranvij.ir

10 باور غلط در مورد سرماخوردگی

داروهای ایجاد کننده پوکی استخوان

داروهای ایجاد کننده پوکی استخوان

 پوکی استخوان ,بیماری پوکی استخوان ,پوکی استخوان  در بارداری,علائم پوکی استخوان ,درمان پوکی استخوان ,درمان پوکی استخوان  با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان پوکی استخوان ,پوکی استخوان  را چگونه درمان کنیم,پوکی استخوان  در کودکان,پوکی استخوان  در بزرگسالان,پوکی استخوان  در نوزادان,پوکی استخوان  در بهار,پوکی استخوان  در تابستان,پوکی استخوان  در پاییز,پوکی استخوان  در زمستان,آشنایی با پوکی استخوان ,همه چیز در مورد پوکی استخوان ,پوکی استخوان  واگیردار است,پوکی استخوان  و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان پوکی استخوان 

داروهای ایجاد کننده پوکی استخوان

به گزارش بی اس ام اس بعضی از افراد به ویژه اشخاص وسواسی که نگران بهداشت بدن خود هستند نا آگاه شگفت زده می شوند اگر به آنها بگوییم استخوانهای شما در حال ترد شدن و آماده ی شکستگی با کوچکترین ضربه است.چند روز قبل پدر میانسالی حدود 50 ساله به بیمارستان مراجعه کرد وبا دست ورم کرده گفت می خواهم عکس بگیرم گفتم چرا گفت دوپسر نوجوانم با هم درگیر ومن به پشتیبانی از کوچکتر به جمجمه ی بزرگتر مشتی زدم واین چنین شد گفتم شکسته چون از قبل پوکی استخوانی داشته ، پس ترد و شکننده شده است وبا این ضربه نه چندان محکم ! براحتی شکسته گفت آقا چه خبره پوکی اسخوانی دیگه چیه و گفتم آنچه باید می گفتم

 اما چرا به این سرعت پوک استخوانی ایجاد می شود؟
 او سالها آسم داشت واز کورتونها استفاده می کرد ویکی از عوارض مصرف آنها همین است !پس تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم شاید سودمند شود
 
داروهای ایجاد کننده پوکی استخوان
داروهایی که در ایجاد سستی وپوکی استخوان نفش دارند :
 1-مصرف طولانی مدت کورتون ها ( دگزا متازون پردنیزولون و…..)چاره : در صورتیکه بنا به نظر پزشک معالج ناچار به استفاده از کورتونها به مدت بیش از یک ماه هستید وداروی جایگزین بی عارضه تری در دسترس نیست بهتر است زیرنظر او بهمراه مصرف کورتونها از ویتامین دی وکلسیم وداروهای بی فسفوناید استفاده کنید2- مصرف آمپول جلوگیری از بارداری سه ماهه(Depo provera) در بانوان چاره : بیشر از دوسال از این آمپول استفاده نشود و راههای جلوگیری دیگری بخواهید.3- داروهای ضد تشنج مثل فنوباربیتال کاربا مازپین سدیم والپرویت و….چاره :مثل کورتون ها(مصرف کلسیم + ویتامین D بهمراه داروهای ضد تشنج سفارش می شود )۴-مصرف طولانی داروهای ضد افسردگی SSRI مثل فلوکستین ،چاره: مانند بالا 5- مصرف شربت معده آلومنیوم دار به مدت طولانی.چاره : قطع مصرف شربت و مراجعه به متخصص گوارش جهت درمان اساسی.هشدار :راهکارهای بالا بدون فعالیت بدنی مناسب تا ثیر مطلوب را ندارند علاوه بر راهکارهای بالا، ورزش یا راهپیمایی سریع روزانه به مدت حداقل 30 دقیقه حتما انجام شود ترک سیگاروالکل هم که نا گفته پیداست
 تهیه وتنظیم: دکتر غلامعلی نوری

داروهای ایجاد کننده پوکی استخوان

خار پاشنه پا چیست؟

خار پاشنه پا چیست؟

خار پاشنه پا ,بیماری خار پاشنه پا ,خار پاشنه پا  در بارداری,علائم خار پاشنه پا ,درمان خار پاشنه پا ,درمان خار پاشنه پا  با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان خار پاشنه پا ,خار پاشنه پا  را چگونه درمان کنیم,خار پاشنه پا  در کودکان,خار پاشنه پا  در بزرگسالان,خار پاشنه پا  در نوزادان,خار پاشنه پا  در بهار,خار پاشنه پا  در تابستان,خار پاشنه پا  در پاییز,خار پاشنه پا  در زمستان,آشنایی با خار پاشنه پا ,همه چیز در مورد خار پاشنه پا ,خار پاشنه پا  واگیردار است,خار پاشنه پا  و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان خار پاشنه پا خار پاشنه پا چیست؟

 

 به گزارش بی اس ام اس خار پاشنه پا (Heel Spur) عبارت است از به وجود آمدن یک زایده استخوانی در پاشنه پا که باعث درد و مشکل در راه رفتن می شود. علت این بیماری می تواند وارد آمدن فشار یا آسیب به بافت پاشنه پا باشد، که منجر به التهاب و استخوانی شدن رباط های کف پا شود.

 

▪ علایم شایع

علایم این بیماری درد در کف پاشنه پا به صورت خود به خودی یا در اثر فشار آوردن به پاشنه و کف پاست. همچنین این بیماری می تواند گاها بدون هیچ گونه علامتی باشد.

 

▪ عوامل افزایش دهنده خطر

از عواملی که باعث پدید آمدن این بیماری می شود، می توان از دویدن یا ایستادن به مدت طولانی و چاقی را نام برد. این حالت در موارد معدودی هم در اثر راه رفتن زیاد به وجود می آید.

خار پاشنه پا چیست؟

▪ پیشگیری

برای پیشگیری از به وجود آمدن این عارضه باید از انجام فعالیت هایی که باعث وارد آمدن فشار مداوم به پا می شوند، خودداری کنید. کفشی بپوشید که در قسمت پاشنه یک بالشتک پلاستیکی یا نمدی داشته باشد. همچنین می توانید از کفی های طبی مناسب در کف کفش خود استفاده نمایید. نهایتا هر چقدر که می توانید روی پاشنه پا فشار نیاورید، خصوصا در اوایل درمان بیماری.

 

▪ عواقب

خار پاشنه معمولا با درمان محافظه کارانه قابل معالجه است . درمان های موثری برای این بیماری موجود است که بهترین آنها استفاده از شوک ویوتراپی می باشد. شوک ویو با استفاده از امواج مافوق صوت (Ultra Sonic) درمان موثری را جهت رفع این عارضه ارایه می دهد. اگر درمان های محافظه کارانه موفقیت آمیز نبود، خار پاشنه را غالبا می توان با جراحی معالجه کرد. از عوارض این بیماری به وجود آمدن مشکلاتی در قسمت پایین کمر یا زانو به دلیل لنگیدن مداوم است.

 

▪ درمان

همان طور که گفته شد، بهترین راه درمان این عارضه استفاده از شوک ویو می باشد. از جمله راه های کاهش درد خار پاشنه این است که یک کفی مناسب در کفش خود بگذارید تا فشار روی پاشنه کم شود. از وسیله مناسب حفظ قوس کف پا یا قالب مناسب کف پای تان استفاده کنید. ندرتا جراحی برای در آوردن خار پاشنه ، به جز در مواردی که درد حاد وجود دارد، تجویز می شود. روی ناحیه دردناک کمپرس سرد یا کیسه یخ سه، چهار بار در روز هر بار به مدت ۱۵ ۱۰ دقیقه بگذارید. همچنین برای برطرف کردن درد خفیف ، می توان از داروهایی مثل استامینوفن یا آسپیرین استفاده کرد. تزریق استرویید به درون ناحیه ملتهب برای کاهش التهاب نیز گاها موثر می باشد.

 

▪ رژیم غذایی

جهت بهبود این عارضه رژیم غذایی خاصی توصیه نمی شود، مگر اینکه اضافه وزن داشته باشید. در این صورت ، باید وزن خود را کم کنید تا از فشار وارده به کف پا کم شود.

منبع:aftabir.com

خار پاشنه پا چیست؟

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

تب,بیماری تب,تب در بارداری,علائم تب,درمان تب,درمان تب با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان تب,تب را چگونه درمان کنیم,تب در کودکان,تب در بزرگسالان,تب در نوزادان,تب در بهار,تب در تابستان,تب در پاییز,تب در زمستان,آشنایی با تب,همه چیز در مورد تب,تب واگیردار است,تب و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان تب

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

به گزارش بی اس ام اس پزشکان تاکید دارند که تب مکانیسم دفاعی بدن است و زمانی که بدن با مرضی در حال مقابله است، درجه حرارت آن بالا می‌رود.تب علائم بیماری است و تقریبا همه انواع بیماری‌هایی که بشر تاکنون شناخته است با تب همراه هستند.تب واکنش مفیدی است چرا که واکنش طبیعی بدن نسبت به وجود میکروب است.علائم تب شامل سرد شدن، درد در تمامی نقاط بدن، بی حالی و سستی، بالا رفتن درجه حرارت بدن، قرمز شدن گونه‌ها، احساس گرمی و سردی و لرز هستند. هنگامی که تب بالا می‌رود بدن سرد می‌شود و می‌لرزد و هنگامی که تب پایین می‌آید بدن عرق می‌کند.

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

خون و سیستم لنفاوی بدن ما گلبول‌های سفید خونی می‌سازند که با امراض مقابله می‌کنند. زمانی که تعداد گلبول‌های سفید برای مقابله با میکرب‌ها بالا می‌رود بدن گرم می‌شود و باعث می‌شود که درجه حرارت بدن بالا رفته و تب کنیم.برای پایین آوردن تب از آنتی بیوتیک‌ها یا تب‌برها مثل آسپیرین استفاده می‌شود. اما تنها اقدامی که در این مواقع توصیه می‌شود مراجعه به پزشک برای کشف علت اصلی تب و درمان صحیح عامل تب است.
منبع : isna.ir

تنها اقدام مناسب در هنگام تب کردن چیست؟

مطالب مرتبط :

علائم و علت و راه درمان تب بهاره

تب مالت

کوه سهند+عکس

کوه سهند+عکس

کوه سهند تبریز،کوه سهند مراغه،کوه سهند و سبلان،کوه سهند در کجاست،تصاویر کوه سهند

سهند یکی از کوههای زیبا در ایران است .لازم به ذکر است که سهند نام قله‌ای در شمال شهرمراغه واقع در استان آذربایجان شرقی ایران می باشد.مشخصات کوه سهند: ارتفاع : ۳۷۰۷ متر مکان : شمال غربی ایران ارتفاع نسبی : ۱۸۲۶ متر گونه : آتشفشانی مطبق ،آخرین فوران : ناآشکار، احتمالا دوران هولوسن می باشد.لازم به ذکر است که رشته کوه سهند به عنوان عروس کوهستانهای ایران شهره است . التبه دامنه های سر سبز و چشمه های روان آن بسیار دل نواز می باشد .

کوه سهند،عکس کوه سهند

جالب است بدانید که  این رشته کوه در شمال مراغه واقع بوده و بلندترین قله آن جام نام نهاده شده است .البته سهند و جام دو قله به هم چسبیده این رشته کوه می باشند.فابل ذکر است که چشمه ای در قله این کوه وجود دارد که تقدس خاصی برای آن قائل هستند.

کوه سهند،عکس کوه سهند

قابل ذکر است که سهند در باورهای آیینی اسطوره شناسی جایگاه برجسته‌ و ویژه ای دارد، به نظر بعضی از محققان کوه سهند همان کوه اسنوند است که در اوستا آمده و زرتشت در آنجا با الهه آبها گفتگو نموده است. جالب است بدانید که سهند رشته‌ای از جبال البرز است که در شمال مراغه و از غرب به شرق کشیده شده و بلندترین قله آن 3710 متر ارتفاع دارد. بهتر است بدانید که قسمت اعظم سهند در سال پوشیده از برف می باشد. البته دامنه‌های سهند در طول سال پوشیده از گل و ریحان و لاله واژگون بوده و این امر جلوه‌های بدیعی از طبیعت را در برابر چشم گردشگران به تماشا می‌گذارد که بسیار زیبا است.

کوه سهند،عکس کوه سهند
بهتر است بدانید که وجود چشمه‌های متعدد در قله و دامنه‌های آن که معروف ترین آن‌ها” قرخ بلاغ ” گوموش بلاغی” ، “پری” و ” گوران بلاغی” است ، البته طراوت و لطافت را به مراغه ارمغان داده و باعث سیرابی درختان ، باغات و مراتع این شهرستان می‌شود. بدنیست بدانید که کوه سهند با ‪ ۱۳۰هزار هکتار مراتع ییلاقی علاوه بر سرسبزی دارای گونه‌های گیاهی خوش خوراک مانند شبدر و یونجه بوده و دامنه‌های آن مرتع و چراگاه بسیار مناسبی برای دام‌های دامداران ، ایلات و عشایر منطقه می باشد

کوه سهند،عکس کوه سهند

خوب است بدانید که دامداران منطقه و عشایر استان‌های آذربایجان شرقی و غربی هر سال برای ییلاق گذرانی و تعلیف دام به دامنه‌های کوه سهند کوچ می‌کنند.
لازم است بدانید که دامنه‌های این کوه به علت داشتن گل‌های فراوان بهترین محل جهت تولید عسل بوده و عسل تولید شده در این منطقه از شهرت خاصی برخوردار است. قابل ذکر است که سرمای زیاد در طول مدت زمستان و برف زیاد در این کوه مانع رشد درختان و درختچه‌ها شده ولی تیره‌های مختلف گیاهی که همگی به صورت علفی پایا و یک ساله هستند ، در مراتع و چمن‌زارهای سهند به فراوانی پیدا می‌شود.

کوه سهند+عکس

درمان افسردگی با نور خورشید

 درمان افسردگی با نور خورشید

افسردگی,بیماری افسردگی,افسردگی در بارداری,علائم افسردگی,درمان افسردگی,درمان افسردگی با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان افسردگی,افسردگی را چگونه درمان کنیم,افسردگی در کودکان,افسردگی در بزرگسالان,افسردگی در نوزادان,افسردگی در بهار,افسردگی در تابستان,افسردگی در پاییز,افسردگی در زمستان,آشنایی با افسردگی,همه چیز در مورد افسردگی,افسردگی واگیردار است,افسردگی و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان افسردگی

درمان افسردگی با نور خورشید

پزشکان فرانسوی برای مقابله با شیوع افسردگی به خورشید درمانی روی آورده اند.
آنها معتقدند یکی از دلایل خودکشی و شیوع افسردگی در فرانسه و سایرکشورهای اروپایی این است که مدت زمان زیادی در سال هوا ابری است.
دکتر ماکسیم ال باز با اشاره به تاسیس بیمارستانی که بیماران افسرده از هوای ابری را با طیف های نور خورشید درمان می کند می گوید: طول درمان سه هفته است و البته افسردگی دلایل دیگری هم دارد که به اقتصاد و بحران های اجتماعی برمی گردد.

افسردگی,درمان افسردگی
در همین حال بازار فروش لامپ های خورشیدی رونق گرفته و عینک های ویژه نورگرافی نیز کم کم عرضه می شوند.برخی جامعه شناسان فرانسوی معتقدند نباید عامل اصلی افسردگی اروپایی ها را صرفا کمبود نور خورشید دانست.این نوعی پاک کردن صورت مساله است.

 درمان افسردگی با نور خورشید

مطالب مرتبط :

تشخیص افسردگی

تشخیص افسردگی از روی چشم

افسردگی پس‌ از زایمان‌

اس ام اس غمگین و افسردگی

افسردگی

بهبود رتبه گوگل

بهبود رتبه گوگل

“بهبود رتبه در گوگل”

بهبود رتبه گوگل

بهبود رتبه گوگل برای همه میسر است

    این روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می‌دانند و فکر می‌کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. ولی موضوع آنقدرها هم پیچیده نیست. هرکسی که درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده است می‌تواند بهینه‌سازی سایت را فرا بگیرد و رتبه سایتش را بهبود بخشد. البته این‌کار فرایندی مستمر است و کاری نیست که یکبار انجام شود و سپس به فراموشی سپرده شود و مناسب‌ترین فرد برای انجام این‌کار مدیر همان سایت است.

آیا می دانید SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد. نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دید گوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به  بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است و این یک کار عاقلانه است

بهبود رتبه سایت در گوگل

بهبود رتبه سایت در گوگل چگونه ممکن است

آیا می دانید چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند. حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از 6 برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

آشنایی با نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی گوگل

همانطور که می‌دانید برای دیده‌ شدن در اولین نتایج جستجوی گوگل دو راه وجود دارد. یک راه پرداخت مبلغی به گوگل برای نمایش تبلیغ شما در ستون سمت راست نتایج جستجو است. گوگل سیستم تبلیغاتی پیشرفته‌ای دارد که Adwords نام دارد و درآمد اصلی گوگل از این راه است. شما می‌توانید متن تبلیغاتی کوتاهی تعریف کنید و هرگاه کسی واژه موردنظر شما را جستجو کرد، تبلیغ شما را ببیند.

بهبود رتبه در گوگل

بهبود رتبه در گوگل

راه دیگر قرار گرفتن در اولین نتایج طبیعی گوگل است. برای این کار لازم نیست پولی بپردازید و باید بر بهینه‌سازی سایت کار کنید. نتایج طبیعی همان نتایج جستجو هستند که در ستوان سمت چپ گوگل نمایش داده می‌شوند و هر روز با آنها سروکار داریم. ولی موضوع مهم آن است که اهمیت این دو مکان یعنی نتایج طبیعی و نتایج تبلیغاتی یکسان نیست. طبق بررسی‌هایی که در سال 2010 توسط یک شرکت معروف آمریکایی انجام شده، کمتر از 5 درصد جستجوگران بر نتایج تبلیغاتی کلیک می‌کنند، ولی حدود 45 درصد آنها بر اولین نتیجه جستجوی طبیعی گوگل کلیک می‌کنند. پس اگر در کلیدواژه موردنظر اولین نتیجه جستجوی گوگل باشیم از هر 100 جستجوگر 45 نفر وارد سایت ما خواهند شد، درحالی که حداکثر 5 نفر از طریق لینک‌های تبلیغاتی وارد سایت می‌شوند. ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی، 9 برابر ترافیک حاصل از تبلیغ در گوگل است و همین موضوع اهمیت و ارزش بهینه‌سازی سایت را نشان می‌دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنیم ترافیک ایجاد شده از نتایج طبیعی رایگان است!

دانش اینکه بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت عموما به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

1. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت

2. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های با ارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است. حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

چگونگی بهبود رتبه گوگل

چگونگی بهبود رتبه گوگل

انتخاب کلیدواژه مناسب برای بهبود رتبه در گوگل

اولین و مهم‌ترین قدم در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو انتخاب کلید واژه‌های مناسب است. البته شاید بهتر باشد برای شروع بر یک کلیدواژه تمرکز کنیم و سپس تعداد کلیدواژه‌ها را افزایش دهیم. بدترین اتفاق ممکن در بهینه‌سازی سایت آن است که سایتتان برای یک کلیدواژه نامناسب بهینه شده باشد. فرض کنید رستوران جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید که نامش «رستوران آناناس» است. اگر سایت خود را برای کلیدواژه «رستوران آناناس» بهینه کنید این کار احتمالا هیچ تاثیری در افزایش ترافیک سایت نخواهد داشت، زیرا در ماه شاید یک نفر هم این کلیدواژه را جستجو نکند. البته اگر بعدها که رستوران خیلی معروف شد شاید این کلیدواژه مناسب باشد.

برای انتخاب کلیدواژه مناسب می‌توانیم خود را جای کاربر اینترنتی قرار دهیم و سپس فکر کنیم که اگر به‌دنبال محصولات و خدمات سایتمان بودیم کدام کلیدواژه‌ها را جستجو می‌کردیم. بهتر است کلیدواژه‌ها را دقیق‌تر و محدودتر کنیم. مثلا اگر کار شرکت ما طراحی سایت است و در تهران فعالیت می‌کنیم شاید در ابتدای کار کلیدواژه «طراحی سایت تهران» کلیدواژه‌ای بهتر از «طراحی سایت» باشد.

پس از انتخاب و فهرست کردن کلیدواژه‌های مناسب، قدم بعدی آن است که دریابیم کدام کلیدواژه‌ها بیشتر جستجو می‌شوند. شرکت گوگل برای اینکار ابزار رایگان و قدرتمندی را در اختیارمان قرار می‌دهد. کافی است در گوگل کلمات keyword tool را جستجو کنیم و اولین نتیجه جستجو را انتخاب کنیم. در اینصورت به صفحه‌ای از گوگل دسترسی پیدا می‌کنیم که می‌توان با تایپ کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوهای انجام شده در ماه را مشاهده کرد. همچنین گوگل کلیدواژه‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند.  البته ابزار کلیدواژه گوگل اطلاعات بسیار کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلا میزان رقابت بر یر کلیدواژه موردنظر، تعداد جستجوها از منطقه دلخواه و تعداد جستجوهای انجام شده در ماه‌های قبل بخشی از این اطلاعات است.

راه های بهبود رتبه گوگل

راه های بهبود رتبه گوگل

با استفاده از این ابزار می‌توانیم کلیدواژه‌های متداول‌تر را انتخاب کنیم. اگر واقع‌بین باشیم در بهترین حالت ممکن که قرار گرفتن در اولین نتیجه جستجو است، شاید یک‌سوم جستجوها به سایت ما ختم شود. مثلا اگر کلیدواژه‌ انتخابی ما در ماه 1000 بار جستجو می‌شود، در حالت رویایی شاید حدود 300 بازدیدکننده ایجاد شود که عدد بسیار کمی است. بنابرین احتمالا چنین کلیدواژه‌ای ارزش بهینه‌سازی ندارد و بهتر است به‌دنبال واژه‌های دیگری باشیم که در ماه حداقل چند ده‌هزار بار جستجو می‌شوند.برای یافتن بهترین کلیدواژه‌های ممکن باید از مشتریانی که در بازار هدف قرار دارند شناخت کافی داشته باشیم و با علاقه‌مندی‌ها و مشکلات آنها به‌اندازه کافی آشنا باشیم. همچنین بهتر است کار را با کلیدواژه‌های شروع کنیم که رقابت شدیدی بر آنها وجود ندارد. بهینه کردن سایت برای کلیدواژه‌های مرکب که شامل چندین واژه هستند معمولا آسان‌تر است زیرا وارد رقابت با افراد کمتری می‌شویم.پس از انتخاب کلیدواژه‌های موردنظر باید این کلیدواژه‌ها را در سایت اعمال کنیم. در شماره بعد به چند روش ساده و کاربردی برای بهینه‌سازی صفحات سایت برای کلیدواژه انتخاب‌شده می‌پردازیم.اصولا برای بهبود رتبه گوگل سراغ روشهای هزینه بر نروید